björn skriver om konserten.

vi är lite efter ja, men konserten har vi då inte missat! men jag har kollat lite efter sånna som har skrivit om konsertern har hittat kanske sju,  detta är iallafall bra kritik! 


Här ääälskar alla Tokio Hotel

GÖTEBORG. Det var glest mellan bänkraderna - men det kompenserades av en desto mer entusiastisk publik. För det var ingen som kommit till Scandinavium i går kväll som inte äääälskaaaade Tokio Hotel.
- Vi har väntat i två år på att få se dom, sa Madelen Thomsén och Nathalie Sunnefjord från Kungälv innan de släpptes in på arenan.

Tokio Hotell lockade 3 700 personer till Scandinavium i går, varav 1400 hade köpt ståplats framför scenen.
Och det gick inte att ta miste på deras dyrkan av det tyska bandet.

Äntligen dags

Minsta lilla rörelse bakom scenridån framkallade öronbedövande skrik. Däremellan skanderades: Tokio Hotel, Tokio Hotel...  Efter lång väntan var det äntligen dags.
Strax före klockan 21 stod bandet på scen och skriken från fansen överröstade nästan musiken.


det var de björn skrev om tokio hotel: här hittar ni det!



jag var på konserten i stockholm, och jag måste bara säga, om dom kommer igen måste ni bara gå om ni inte gick, eller gick så måste ni, bästa konserten, så som han skrev: minsta lilla rörelsen så skrek alla, ja! haha det kan man lungt säga! jag tycker konserten va bäst! såklart man skrek!  

We LOVE tokio hotel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Translate this blog to your own language
RSS 2.0