Bravo 26 maj 2010

Bravo gjorde en liten artikel om Tokio Hotel när dom får Guld i taipei. Den är ganska lättläst och underhållande även fast dom hånar Gustav lite grann. Visst Gustav ler inte så mycket men vii älskar Gustav! :D



Bil 1:

svart text: Deras tankar är någon annanstans men

Gustav tänker: Jag är verkligen utsvulten!

Bill säger: Tack, vilka söta fans! vilken härlig välkommnad!

Långa killen säger: välkommen till Taiwan!

korta killen säger: Varför heter ni TOKIO Hotel?! Det är i Japan! men vår huvudstad är taipei!

Bild 2:

svart text:
Wow! Vilken häftig awarad - Gustav kan inte vara lycklig ...

Gustav tänker: När kommer de att bli mat igentligen?

Georg säger: Jag kommer att lägga upp den här saken i mitt vardagsrum!

Bild 3:

Texten:
Timmar senare... Ceremonin drar på en hel del...

Bill tänker: Hur länge till kommer det här att hålla på? snart kommer jag att behöva färska till min make-upT

Tom tänker: Det fortsätter och fortsätter. Jag kunde har redan varit i vårt hotell i Taipei med den heta asiatiska flickan för länge sedan.

Bild 4:

Svart text: sparad! Gustav hittade äntligen något att äta iallafall! smaklig måltid!

Gustav säger: Äntligen! vad är det för något? kyckling? spelar ingen roll...

Georg tänker: Förhoppningsvis kommer han att lämna kvar åtminståne denna gång.

Bild 5:

svart text: vad ljuvligt det luktar! så de vill alla prova det. och Gustav? ser irriterad ut igen.

Gustav tänker: Ugh. Nu vill de andra ha något också. Det var min mat dock!

Bill skriker: Aaaaah! Är det varmt! Jag brände min tunga!

Tom säger: Hej bror. Betyder de nu att du inte kan sjunga längre?

Lilla tjejen säger: Säg mig, är alla lika knassiga som du i Tyskland?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Translate this blog to your own language
RSS 2.0