tycker inte!

Människor som inte kan stava själva ska klaga på vad jag ska skriva om DETTA ÄR MIN BLOGG JAG SKRIVER OM VAD FAN JAG VILL!! blir så jävla irreterad på sånna här! om ni blir irreterade att jag inte skriver precis det ni vill så kan ni dra här ifrån!! detta är för dom som vill läsa om tokio hotel och mycket mer men om ni inte accepterar det kan ni dra härifrån på en gång!!

men jag älskar min läsare som inte klagar och som blir nöjd av vad jag skriver tack för ni fiinns, det finns för många bitter rittor! :)

Kommentarer
Postat av: TOKIO HOTELS STÖÖÖRSTA FAAAN<3<3

........................??

2011-03-01 @ 17:15:10
Postat av: Moa

personen som driver den här bloggen menar antagligen dig "tokio hotels största fan" och massa andra! varför går du och klagar på vad han/hon skriver liksom han/hon får ju skriva vad han/hon vill i bloggen men ändå håller du på att klaga t.ex "men när du hae tid så kunde du skriva om tokio hotel" vem fan är du som kommer och säger vad han/hon ska skriva?? sluta klaga och läs det du vill istället för att hålla på att skriva SHIT KOMMENTARER!!! och när du inte ens kan stava till dom? släng dig i väggen.



Du/ni som skriver den här bloggen NI ÄR BÄÄÄST! låt inte små ungar som inte kan stava trycka ner er!

ÄLSKAR ERAAN BLOGG!

2011-03-02 @ 19:59:02
Postat av: TOKIO HOTELS STÖRSTA FAAAAN<3<3

f f f förlåt!! :( jag mena inte så ....

2011-03-03 @ 16:54:49
Postat av: TOKIO HOTELS STÖRSTA FAAAAN<3<3

förlåt :(

2011-03-03 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Translate this blog to your own language
RSS 2.0