Varför..?

Släpper ingen att tokio hotel inte är något jäkla emo band?? tokio hotel säger ju själv dom är mera poprock!
OCH INTE EMO! dom som tror man kan v ara emo är heeeelt fel ute! man kan vara fashioncore men inte emo! emo är en musik stil och det kan man inte vara! man kallas emo för ingen orkar säga "fashioncore" sådärför säger man emo för det är tre bokstäver istället för elva! ajaah ville bara skriva av mig det här! och tokio hotel tillhör inte "emostilen" hahaah lååååååångt ifrån ;) ;)


Ni som är journalister kan väl sluta skriva "emo bandet tokio hotel" i artiklar för det är såå helt feel ;)
Men Bill är snygg som vanligt! Grrrr ;)

Kommentarer
Postat av: TOKIO HOTELS STÖRSTA FAAAAAAAAN<3<3

det har du rätt i dom har alldrig varigt något jäckla emo band!!

2011-02-20 @ 17:51:04
Postat av: Madde

Om Man söker "Emo band" på google/bilder, så får man scrolla ett tag innan en bild på de kommer upp:P Iallafall jag=)

Och nej de är inget EMO band! Men jävligt bra är de;)

2011-02-27 @ 01:25:07
URL: http://mmaaddiiss.blogg.se/
Postat av: Linnea

Helt rätt.

Jag stör mig också på att alla kallar Tokio Hotel för emo band,

och på alla som säger att Bill är bög och så!!

Så FEEEL.

Kan dem inte bara släppa att dem har fel.



ååh, man blir ju bara kär i Bills utseende :'D :)

2011-08-03 @ 15:47:00
URL: http://missipissie.blogg.se/
Postat av: Rätt så arg....

EMO E EN MUSIK O LIFSSTIL!!!! OCH KLÄD STIL!!!!!

2011-12-28 @ 22:46:00
URL: http://jaja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Translate this blog to your own language
RSS 2.0